امیر قلعه‌نویی در گفت‌وگو با فارس:
نوشته شده توسط : مهرداد فلاحی

امیر قلعه‌نویی در گفت‌وگو با فارس:
4 نفر علیه من سناریو درست می‌کنند/به‌خاطر آدم‌های کوچک به فتح‌الله‌زاده زنگ نزدم

خبرگزاری فارس: سرمربی تراکتورسازی گفت: به‌ خاطر آدم‌های کوچک برای تبریک عید به فتح‌الله‌زاده زنگ نزدم تا حرف و حدیث درست نکنند.

خبرگزاری فارس: 4 نفر علیه من سناریو درست می‌کنند/به‌خاطر آدم‌های کوچک به فتح‌الله‌زاده زنگ نزدم

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم تراکتورسازی تبریز با مربیگری قلعه نویی هم اکنون با 52 امتیاز در رده دوم جدول حضور دارد. در همین حال شایعاتی پیرامون بازگشت امیر قلعه نویی به استقلال و اختلافات او با برخی از بازیکنان این تیم طی روزهای گذشته در رسانه‌ها مطرح شد.

قلعه نویی در گفت و گوی تفصیلی با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره این موارد صحبت کرد.

فارس: تعطیلات نوروز چطور بود؟

ما که تعطیلات نداشتیم و از پنجم فروردین صبح و بعد از ظهر تمرین می‌کردیم. مشکلات مالی، کمی برای ما دردسر ساز شد زیرا بازیکنان ما امسال کمترین درصد‌ها را گرفتند و ما هم سعی کردیم در این 5 ماه مسئله را باز نکنیم. آقایان جعفری و پورجمشیدیان به همراه سردار آجورلو در تلاش هستند مشکلات را حل کنند اما من عادت ندارم مسائل را بزرگ کنم و در این مدت بچه‌ها همت کردند و خدا نیز به ما نیز کمک کرد که در بازی با سایپا پیروز شویم و سپاهان را شکست دهیم و به جدول برگردیم.

فارس: مشکلات مالی باید توسط چه کسانی حل شود؟

در هر صورت باشگاه مدیر عامل و هیئت مدیره دارد و آنها هم خیلی تلاش می‌کنند. ما حتی در شب عید نتوانستیم به بازیکنان پول بدهیم و حتی نشد که مبلغ ناچیزی به بازیکنان عیدی بدهیم که آنها مشکلاتشان را حل کنند اما با این وجود باز هم از بازیکنانم تشکر می‌کنم که با همه شرایط کنار می‌آیند.

فارس: ظاهرا شب گذشته به کنسرت رفته بودید؟

(می‌خندد)... چطور؟

فارس: از قول شما نقل شده که در آن کنسرت به مردم آذربایجان قول قهرمانی دادید.

اول اینکه من قول قهرمانی ندادم چون همه چیز دست خدا است. من گفتم اگر به لطف خدا و اهل بیت قهرمان شدیم آقای شهریاری (خواننده معروف آذری) یک جشن بزرگ بگیرند. البته مردم به ما لطف دارند و هر جا که می‌رویم از ما سؤال می‌پرسند. وظیفه ما هم به عنوان یک الگو این است که با سعه صدر پاسخ همه را بدهیم.

فارس: خارج از این بحث جدال هفته‌های پایانی را چطور می‌بینید و بازی روز جمعه با فجر را چطور پیش بینی می‌کنید؟

فجر چند شاخصه خوب دارد که یکی از آنها حضور آقای یاوری است. آنها تیم جوان و دونده‌ای هستند ولی با توجه به اینکه در خانه بازی می‌کنیم، تصور می‌کنم از این پس تماشاگران زیادی به ورزشگاه بیایند. از مسئولان نیز خواهش می‌کنم که در بحث تهیه بلیت و حضور مردم در ورزشگاه نهایت همکاری را با آنها داشته باشند چون در این مدت مردم تبریز و آذربایجان خیلی اذیت شدند.

فارس: و نبرد قهرمانی چطور؟

به قول آقای قریب از این پس باید سکوت رادیویی داشته باشیم و تمام تمرکزمان بازی به بازی باشد. حالا هم تمام تمرکزمان به مسابقه با فجر سپاسی است.

فارس: ظاهراً در تعطیلات عید به کوه رفته بودید و در آنجا در خصوص اظهارات مهدی رحتمی با مردم صحبت کردید.

همه می‌دانند که من به کوهنوردی می‌روم اما با هیچ کس در این خصوص صحبت نکردم چون من صبح خیلی زود به کوهنوردی می‌روم و معمولا در آن ساعت کوه خلوت است.

فارس: فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگوی روز گذشته‌اش با فارس، اشاره کرد که هیچ صحبتی بین شما و ایشان برای بازگشت به استقلال نشده و حتی شما عید را هم تبریک نگفته‌اید.

من از همین طریق عید را به آقای فتح‌الله‌زاده تبریک می‌گویم و برایش آرزوی سلامتی دارم. ما هر چند وقت یک بار با هم صحبت می‌کنیم اما آنهایی که این شایعات را مطرح می‌کنند، آدم‌های کوچکی هستند. این افراد چون قوی نیستند، خودشان را به برخی‌ها وصل می‌کنند و این حرف‌های "چیپ" را به مردم تحویل می‌دهند. اگر توکل انسان به خدا باشد، نیازی به این صحبت‌ها نیست. اتفاقا به خاطر همین بحث‌ها بود که چند وقتی با فتح‌الله‌زاده در ارتباط نبودم. وظیفه‌ام بود که به ایشان زنگ بزنم چون به آقایان نیک‌نفس، هیبدی، پورمند، ساکت، قریب، اولیایی، پورسینا، جعفری و خیلی‌های دیگر زنگ زدم و عید را تبریک گفتم اما چون همین‌ آدم‌های کوچک حرف در می‌آورند این کار را نکردم.

فارس: منظورتان چه کسانی است؟

اینها دشمن‌های ما هستند. همه امیر قلعه‌نویی را می‌شناسند، می‌توانید از آقای ساکت بپرسید که وقتی قلعه‌نویی حرف بزند، یعنی چه؟ همان‌ زمانی که سقف قرارداد را رعایت نکردم، علناً گفتم که سقف را رعایت نکردم. پای حرفم هم ایستادم. حتی در تلویزیون هم این حرف را زدم. مثل بعضی‌ها نبودم که بگویم سقف را رعایت کردم و این کار را انجام نداده باشم. من دروغ نگفتم و شاید خیلی‌ جاها ضرر هم کرده باشم. در همان جلسه در حضور آقایان تاج، عزیز محمدی، جعفری حرفم را زدم. چون توکلم به خدا است. برخی‌ها به دنبال این هستند که شاید در زمین نتیجه نگیرند و بیرون از زمین این کارها را انجام دهند.

فارس: بیشتر توضیح می‌دهید؟

آقایان یک روز شایعه می‌کنند که من سرمربی ذوب‌آهن شدم و یک روز این حرف‌ها را می‌زنند. آنها بدانند که من می‌دانم چه کسانی هستند. می‌دانم که ماه به ماه به کارت آنها چه پول‌هایی ریخته می‌شود. همین 4،5 آدم برای ما سناریو درست می‌کنند اما توکل من به خدا است. امام هادی می‌فرماید: "انسان‌ها در دنیا با اموال سر و کار دارند اما در آخرت با اعمال". هر کس باید جوابگوی اعمالش باشد. روز بازی استقلال و تراکتورسازی آن گونه جو سازی کردند و می‌دانم که همان آدم‌ها چه مصاحبه‌هایی را با هماهنگی روی سایت می‌فرستند. تراکتورسازی نتایج خوبی گرفته و من هم از بازیکنانم تشکر می‌کنم و انصافا فتح الله زاده درست گفته که آنها می‌خواهند شرایط تراکتورسازی را هم بر هم بزنند. من روی تیمم تمرکز می‌کنم که حرف و حدیث به وجود نیاید.

فارس: با همه این حرف‌ها مگر اشکالی دارد که شما تیم فصل آینده خود را مشخص کنید؟

یکی دو روز پیش دوستان گفتند که آقای جعفری با 2،3 مربی برای فصل آینده تراکتورسازی صحبت کرده است. بعد از من پرسیدند ناراحت نیستی گفتم نه چرا باید ناراحت باشم.

زمانی می‌گفتند قرار است مک لارن سرمربی تیم ملی انگلیس پس از اریکسون باشد. مگر چه اشکالی دارد؟ زمانی که در لورکوزن بودم برخی از بازیکنان فصل بعد این تیم حتی کت و شلوار تیم آینده خود را پرو می‌کردند.

آقای جعفری حق دارد با مربیان صحبت کند چون شاید ایشان اهداف بزرگتری در سر دارد که قلعه نویی نمی‌تواند از آن لحاظ کمک کند. تا زمانی که هستم تا پای جان کار می‌کنم و پس از آن به عنوان یک دوست در خدمت‌شان خواهم بود. حداقل آقایان آجورلو و ساکت شاهد هستند که حرف من نیازی به امضا ندارد و با وجود اینکه تیم‌های دیگر به من دو برابر پول می‌دادند اما روی حرفم ایستادم چون توکلم به خدا است. آدم‌های کوچک وقتی توکل ندارند به این کارها متوسل می‌شوند.

فارس: شایعاتی پیرامون اینکه شما از طریق علی پروین به مهدی رحمتی پیغام دادید که فصل آینده در استقلال حضور ندارد، مطرح شده است.

خود آقای پروین حضور دارند و می‌توانید از ایشان سؤال کنید. من ایشان را 30 ثانیه در مراسم اربعین سید و سالار شهیدان دیدم و تلفنی هم با ایشان صحبت نکردم. در مراسم ما آنقدر جمعیت حضور داشت که اصلا فرصت حرف زدن نبود، چه برسد به اینکه در حضور آن همه دوربین بخواهیم از این حرف‌ها بزنیم اما این را بدانید من زمانی که به استقلال آمدم 11، 12 بازیکن را به خاطر مسائل فنی و تفکراتم جا به جا کردم حالا به من می‌گویند که پیغام داده‌اند در استقلال نباشند. همه اخلاق من را می‌دانند. مگر من با مهدی کیانی تعارف داشتم که از این حرف‌ها بخواهم بزنم. در زندگی‌ام نه به مدیری زنگ زدم و نه پیغامی به کسی دادم.

فارس: یعنی بحث بازگشت به استقلال که در این روزها مطرح شده شایعه است؟

فتح الله زاده به عنوان اولین شخص اجرایی در استقلال موضع خود را گفته و همه این مسائل سناریو است. همانطور که گفتم آن 4 آدم را می‌شناسم که به یک خواننده می‌گویند علیه من مصاحبه کند و مصاحبه‌های مختلف برای من تنظیم می‌کنند.

فارس: حرفی باقی نمانده؟

از مردم خوب آذربایجان، بازیکنان و دوستانی که در حال تلاش برای تراکتورسازی هستند تشکر می‌کنم و امیدوارم لطف و عنایت خدا طوری شامل حال ما شود که شرمنده مردم نباشم.

گفت‌وگو از: میثم رحمانی


 




:: برچسب‌ها: امیر قلعه‌نویی , فارس , تراکتورسازی تبریز ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: